نیٹ فلکس ریویو پر مت دیکھو: بغیر یقین کے ڈرامے کی طرح چلتے ہیں یا معاوضے کے بغیر کامیڈی

 نیٹ فلکس ریویو پر مت دیکھو: بغیر یقین کے ڈرامے کی طرح چلتے ہیں یا معاوضے کے بغیر کامیڈی

دنیا کے خاتمے کے بارے میں ایک فلم کے لیے، بہت کم احساس تھا کہ، واقعی، دنیا ختم ہو رہی ہے۔ دنیا کے خاتمے کے بارے میں ایک فلم کے لئے، ایک قابل ذکر احساس تھا کہ، شاید، دنیا کو صرف اس کے کرداروں کے لئے ختم ہونا چاہئے، جو جھوٹ بولتے ہیں اور دھوکہ دیتے ہیں اور چیختے ہیں - بہت زیادہ اور بہت زور سے، بہت کم اثر کے لئے - اور حملہ کیا جاتا ہے گھبراہٹ، جہالت، جرم، تنہائی، اور وائرل ولنی سے۔ ان کا وجود کیوں ہونا چاہیے؟ وہ کیوں موجودہ رکھنا چاہتے ہیں؟

نیٹ فلکس ریویو پر مت دیکھو: بغیر یقین کے ڈرامے کی طرح چلتے ہیں یا معاوضے کے بغیر کامیڈی

آئیے ایک قدم پیچھے ہٹیں۔

Red Notice کے بعد Netflix کی اگلی بڑی فلم، بڑے ستاروں اور ستاروں کے ہدایت کاروں کو کمرشل کنکوکشن میں ڈالنے کے اسی الگورتھم پر عمل کرتے ہوئے، Don't Look Up ایک ایسی فلم ہے جس میں ایک قابل ذکر وجودی تناؤ اور ایک مضحکہ خیز ہڈی بھی ہے۔ لیکن ساتھ میں رکھ کر، وہ ایک دوسرے کی طاقت کو کم کرتے ہیں، جس سے فلم کو ڈرامہ کی طرح ڈرامہ بنا دیا جاتا ہے یا بغیر کسی معاوضے کے کامیڈی۔

ڈاکٹر رینڈل مینڈی (لیونارڈو ڈی کیپریو) کے ساتھ کام کرنے والی ایک پی ایچ ڈی کی طالبہ کیٹ ڈیبیاسکی (جینیفر لارنس) نے ایک ایسا دومکیت دریافت کیا ہے جو زمین کی طرف جھنجھوڑ رہا ہے، جو یقینی طور پر اسے سمتھرینز، میل اونچی سمندری لہروں، اور معدومیت میں ٹکرا دے گا۔ وہ صدر اورلین (میرل سٹریپ) کو قائل کرنے کی کوشش کرتے ہیں، جو ایک پینٹ سوٹ ٹرمپ ہے، جس کی اپنی میز پر بل کلنٹن کے ساتھ ان کی تصویر ہے، اور اس کی سیاسی چالبازی پر شبہ ہے۔ اس کے چیف آف اسٹاف، اس کا بیٹا (جونا ہل) بھی - ٹرمپ کی طرف ایک اور سر ہلا کر - اپنے

 دوست لڑکے کے اعتماد کے ساتھ بڑھتا رہتا ہے۔ کیٹ اور ڈاکٹر مینڈی پرائم ٹائم ضرورت سے زیادہ دھوپ والے ٹیلی ویژن اینکرز (کیٹ بلانشیٹ اور ٹائلر پیری) کو بھی راضی کرنے کی کوشش کرتے ہیں جو "بری خبروں کو روشنی میں رکھنے" کی کوشش کرتے ہیں۔ جب وہ اینکرز کو دنیا کے خاتمے کے بارے میں بتاتے ہیں، تو ایک اینکر نے مذاق کیا کہ آیا دومکیت اس کی سابقہ ​​بیوی کے گھر کو تباہ کر دے گا۔ کوئی بھی سائنس دانوں پر یقین نہیں کرتا، یا کوئی بھی ان پر اس عجلت کے ساتھ یقین نہیں کرتا جو انہیں کرنا چاہیے۔ مسئلہ یہ ہے کہ نہ ہی میں۔ تناؤ بے ہودگی سے کم ہوتا چلا جاتا ہے، یہاں تک کہ یہ محسوس ہوتا ہے کہ کسی وجودی جذبے کے تحت کامیڈی سکیچ کی طرح ہے۔

ایک تو، دل اور مزاح کے درمیان وقت کا کوئی احساس نہیں ہے، یقیناً تناؤ کی تعمیر میں ایک اہم عنصر ہے۔ شروع میں، ہمیں بتایا گیا ہے کہ دومکیت 6 ماہ میں ٹکرائے گا۔ آخری منظر میں دومکیت ٹکراتی ہے۔ اس کے درمیان، کچھ گھنٹوں کی چھلانگ لگتی ہے، شاید دنوں، لیکن یہ صرف دوسرے نصف کی طرف ہے، جب دومکیت کو حقیقت میں کھلی آنکھ سے دیکھا جاتا ہے، کہ ہمیں اس درمیان احساس ہوتا ہے، حقیقت میں، ایک چھلانگ تھی۔ مہینے. ایک اور بات کے لیے،

 فلم کی یہ دکھانے کی کوشش کہ جو چیز داؤ پر لگی ہوئی ہے — براعظموں، ثقافتوں، ماحولیاتی نظاموں — کو بہت چمکدار اور ٹانکا ہوا ہے، اس سے یہ خوف پیدا ہوتا ہے کہ یہ دنیایں موجود ہیں، اور یہ خوف نہیں کہ وہ اب نہیں رہیں گے۔ 2012 کو ہی لے لیں، ایک اور apocalyptic فلم، جس نے عالمی سطح پر تباہی کا احساس دلانے کے لیے مختلف براعظموں کو اپنی کہانی میں کھینچنے کی کوشش کی۔ choppiness کو مزید خراب کرنے کے لیے، کردار

 صرف اندر چلتے ہیں اور باہر نکلتے ہیں۔ ایک مکمل طور پر بے معنی آریانا گرانڈے کیمیو اور اس کی طرف سے ایک فلیٹ اسٹیج پرفارمنس ہے۔ Timothée Chalamet کہانی کے دو تہائی راستے میں بکھر گئے۔ وائرل ولینی کے ایک بڑے لمحے کے بعد، کیٹ، ایک پی ایچ ڈی کی امیدوار، اگر آپ بھول گئے ہیں، اب ایک اسٹور پر آئٹمز کو بل کرتے ہوئے دیکھا گیا ہے۔ وہ وہاں کیسے پہنچی؟ کیا اس نے اکیڈمی کو ترک کر دیا ہے؟ یا یہ دنیا کے خاتمے کا ایک اور معاملہ ہے، وجودی بھاڑ میں یہ سب؟ (پھر اس کی ظاہری شکل کے بارے میں غیر پوچھے جانے والا سوال ہے۔ کس قسم کا شخص اپنے پروں والے آئی لائنر کو اپنی دونوں آنکھوں میں ہم آہنگ کرنے کے لئے کافی توجہ دیتا ہے، لیکن ان کے ناہموار دھڑکنوں سے پریشان نہیں ہوتا ہے جو چوہے کی طرح نظر آتا ہے؟ )

ڈائریکٹر ایڈم میکے کی صنف کی بے عزتی اور بے چینی دونوں ہی تازگی اور پریشان کن ہے۔ دی بگ شارٹ کے اس منظر کے بارے میں سوچئے، جب فلم مارگٹ روبی کی چوتھی دیوار کو توڑتے ہوئے، بلبلا غسل میں جھاگ کے دوران ہمیں سب پرائم مارگیجز کی وضاحت کرتی ہے۔ یہاں بھی، وہ مناظر سے ہٹ جاتا ہے جب وہ ختم ہونے والے ہوتے ہیں، اور لمحوں کو مانٹیجز سے بھر دیتے ہیں — کچھ اسٹیل فوٹوز، کچھ جانوروں کی ویڈیوز، دنیا بھر کے لوگوں — وقت کے ساتھ ساتھ آگے پیچھے ہوتا ہے اور جذباتی لمحے کو نہیں آنے دیتا۔ آخری منظر کے لیے محفوظ کریں، ابالیں۔ بے

 ترتیب لمحات جو رن ٹائم میں نہ تو مزاح اور گہرائی میں کالی مرچ کا اضافہ کرتے ہیں — جیسے وائٹ ہاؤس کے باہر کھڑے سیکیورٹی گارڈ کی شاٹ۔ شدید قریبی اپس پیروں یا ہاتھوں کے فریموں میں کاٹے جاتے ہیں۔ پاگل پن کا طریقہ مت پوچھو۔ وضاحت، جیسا کہ میں سمجھتا ہوں، سمجھ میں آتا ہے - ایک ناظر کے طور پر، مسلسل جذباتی طور پر کنارہ کش رہنا، اور پھر بھی فلم کے بالکل آخر میں صرف اس وقت کچھ محسوس کرنا جب McKay کسی منظر کو خود کو مکمل کرنے دیتا ہے۔

اس قسم کی منطق، اگرچہ تھیٹر میں ہوتی ہے، سٹریمنگ کے لیے دوستانہ نہیں ہوتی، جہاں کوئی بھی فلم کے ذریعے بغیر کسی خلفشار کے بیٹھتا ہے جو ہمیں فلم کی داخلی منطق سے باہر لے جانے سے پہلے ہماری فوری دنیاوں میں لے جاتا ہے۔ نتیجتاً، فلم آگے بڑھ رہی ہے۔ کلائمکس جذباتی طور پر کٹا ہوا محسوس ہوتا ہے، اور یہ ابلتا ہوا کلائمکس اس فلم سے متصادم محسوس ہوتا ہے جو ہم اب تک دیکھ رہے تھے۔

انٹرویوز میں، McKay نے برطانوی فنکار رالف سٹیڈ مین کو فلم کے لہجے کے موڈ بورڈ کے طور پر نوٹ کیا۔ وہ الفاظ جو اس نے فنکار کی وضاحت کے لیے استعمال کیے تھے - "مضحکہ خیز... ایک کاٹا تھا... بڑا... بگڑا ہوا" - اس فلم کو بھی بیان کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا تھا۔ مزاحیہ اسٹریچز تیز، مزاحیہ ہوتے ہیں بغیر بحث کے، نسلی ہونے کے بغیر مشاہداتی۔ وائٹ ہاؤس یا ٹیلی ویژن اسٹوڈیو کے مناظر مشتعل جمالیات پر اس کے کنٹرول کی اچھی مثال ہیں۔ کیا ہو رہا ہے - کردار ایک دوسرے کے بارے میں پوچھتے ہیں اور ہم فلم کے بارے میں پوچھتے ہیں۔ لیکن کامیڈی اور ٹریجڈی کو جوڑا بنانا ایک جوا ہے۔ ایک جو فلم کے جذباتی مرکز کو گھیرتا ہے۔

اشتعال انگیزی اور تیز کٹوتیوں سے فلم - 2 گھنٹے 25 منٹ پر - رن ٹائم کی تجویز سے زیادہ لمبا اور زیادہ محنت محسوس نہیں کرتی ہے، اور جب کہ موسمی پھیلاؤ میں جذباتی ہنگامہ ہوتا ہے، خاص طور پر چلمیٹ کھانے کی میز پر ایک ٹکرانے کے ساتھ گریس کہہ رہا ہے۔ سادگی اور شدت کی طرح، فوری، بصری اذیت کا کوئی نشان نہیں ہے جو اسٹیڈ مین کے فن پارے پر نقش ہے۔ اس کے بجائے، بہت ساری فلیش ہے، جو ہمیں گرما دیتی ہے، لیکن اس آگ کی چمک کو پورا نہیں کرتی جس کا اس نے وعدہ کیا تھا۔

Post a Comment

0 Comments